نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد - مشهد سرویس

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد

آیا ماشین لباسشویی شما به خوبی گذشته لباس‌هایتان را نمی‌شوید؟ آیا بعد از شستشو، مقداری از کف یا پودرهای لباسشویی روی لباس‌های شما باقی می‌ماند؟ ایا آب‌گرم به درستی وارد ماشین لباسشویی شما نمی‌شود؟ اگر مشغول خواندن این مقاله هستین به احتمال زیاد عملکرد ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده و شما احتیاج به متخصصانی دارید که برای راه‌اندازی صحیح ماشین لباسشویی راهنمایی‌تان کنند. پس با ما در مقاله‌ی سامان سرویس نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد همراه باشید.

عملکرد ماشین‌های لباسشویی LG

ماشین‌های لباسشویی LG جزء بهترین مدل‌های لباسشویی در حال حاضر است. فناوری LG با الهام از شست‌ و ‌شوی دستی و استفاده از فناوری اینورتر دایرکت درایو خود، موفق به ابداع فناوری 6 حرکت شست‌ و شو، همانند شست و شو با دست شده است. این شش مرحله شامل فیلتراسیون، پیچاندن، آبکشی پله‌ای، تاباندن و ساییدن و غلتاندن است که نتیجه این الگوی شست و شو،  صدمه کمتر به الیاف لباس و بهبود عملکرد ماشین لباسشویی می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد

برنامه‌های ماشین لباسشویی LG

برنامه‌های ماشین‌لباسشویی LG بسیار متنوع‌اند. در این‌جا ما به تعدادی از این برنامه‌های شستشو در این ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد تا با آشنا شدن ویژگی‌های آن ،کار شستشو با این ماشین را بتوانید صحیح‌تر انجام دهید(شاید مشکل‌تان حل شود)

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد
  • برنامه‌ی شستشوی Intensive: در این برنامه ماشین لباسشویی ابتدا لکه‌هایی مثل لکه گل را ابکشی می‌کند سپس برنامه‌ی عادی شستشو اغاز می‌شود.
  • برنامه شستشوی Sport Wash یا Sports Wear: این برنامه مخصوص شستن لباس‌های ورزشی است که الیاف خاصی دارند و به علت جذب بیشتر عرق، باید به دفعات زیادی شسته شوند.
  • برنامه شستشوی Duvet: اگر خواسته باشید که پتو یا ملافه‌های خود را بشویید باید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه فشار آب را با شدت زیادی به ملافه‌های شما می‌ریزد و باعث می‌شود که پودرهای رختشویی در ملافه‌ها باقی نمانند.
  • برنامه شستشوی Mix: این برنامه مخصوص شستن لباس‌های رنگی است و باعث می‌شود رنگ‌دهی لباس‌ها به حداقل برسد.
  • برنامه شستشوی Sensitive و یا Allergy Plus: این برنامه لباس‌ها را در یک درجه‌ دمای ثابت آب، می‌شوید که در نتیجه‌ی آن از بین رفتن عامل‌های آلرژی‌زا، مانند میکروب‌ها و گردوغبار خواهد بود. همچنین زمان شستشو در این برنامه تا حدی از سایر برنامه‌های شستشو، بالاتر است تا با افزایش فشار آب، همه‌ی مواد شوینده‌ی باقی مانده در لباس شسته شود.
  • برنامه شستشوی Delicates یا Silk: این برنامه مخصوص زمانی است که شما می‌خواهید لباس‌های حساسی مانند لباس‌هایی با جنس، حریر و یا ساتن را بشویید. با انتخاب این گزینه، ماشین لباسشویی با سرعت هرچه پایین‌تر لباس‌های شما را می‌شوید تا پارچه‌های آن کمترین آسیب را ببینند.
  • برنامه شستشوی Dark Wash یا Jeans: اگر می‌خواهید لباس های تیره‌ی خود را بشویید ولی رنگ ان کم رنگ نشود باید از این برنامه استفاده کنید تا با تنظیم سرعت مناسب از تغییر رنگ آن جلوگیری شود.
  • برنامه شستشوی Blouses یا Shirt: برای لباس‌هایی که زود چروک می‌شوند و نسبتا گشاد هستند مثل انواع بلوز و تی‌شرت می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. دمای آب در این برنامه طوری کنترل می‌شود تا از گشاد شدن و فرسوده شدن سریع لباس جلوگیری کند.
  • برنامه شستشوی Quick Super: از این برنامه می‌توانید برای لباس‌هایی استفاده کنید که فقط کمی در آن عرق کرده‌اید ولی لکه‌ی کثیفی ندارد.

حالا که با تنظیمات و برنامه‌های ماشین لباسشویی LG در مقاله‌ی نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد آشنا شدید و متوجه شدید که عیب ماشین لباسشویی شما از جنس موارد گفته شده‌ی بالا نیست، بهتر است که برخی عیوبی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما پیش آمده باشد همراه با راهکار‎های رفع آن را بررسی کنیم.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد
  • ارور IE لباسشویی ال جی

علامت ارور آن اغلب به شکل یک شیر آب نشان داده می‌شود و ممکن است به علت هر یک از موارد زیر باشد.

این ارور مربوط به موارد زیر است:

-فشار آب ورودی دستگاه

-نوع آب ورودی به دستگاه

-اتصالات مربوط به آب ورودی

-فیلتر شیر برقی

-سیم‌کشی دستگاه

  • ارور OE لباسشویی ال جی

این ارور به شکل علامت ضربدر به روی شلنگ تخلیه لباسشویی نشان داده می‌شود.

این ارور ممکن است مربوط به موارد زیر باشد:

-ارتفاع شلنگ تخلیه دستگاه

-مشکل فیلتر پمپ تخلیه

-هیدرواستات و شلنگ رابط به درام

-برد دستگاه

  • ارور UE لباسشویی ال جی

این ارور به شکل ترازوی نامتوازن نشان داده می‌شود

این ارور مربوط به موارد زیر است:

-حجم بار داخل ماشین

-نوع و جنس البسه داخل دیگ

-روتور و استاتور

-برد دستگاه

  • ارور dE لباسشویی ال جی

این ارور به شکل اشکالی در درب لباسشویی نشان داده می‌شود.

این ارور مربوط به موارد زیر است:

-زبانه در دستگاه

-لولای دستگاه

-پنل جلوی دستگاه

-اتصالات و سیم‌کشی

-برد دستگاه

سابقه‌ی نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد

شرکت ما با بیش از ده سال سابقه در تعمیر انواع محصولات LG، جزء شرکت‌های پیشرو و باسابقه در کشور است.نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد، شرکت ما تمامی قطعات مورد استفاده سخت افزاری الکترونیک اصلی و فابریک شرکت ال جی را دارد  و بعد از تعمیر محصولات آن را بدون هیچ قید و شرطی برای مدت مشخصی ضمانت می‌کند.خدمات دیگر ما:نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد

چرا باید نمایندگی ما را انتخاب کنید؟

هزینه ارائه خدمات: این شرکت برای انواع خدماتی که ارائه می‌دهد هزینه‌ی معقولی را دریافت می‌کنند بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که هیچ هزینه‌ی اضافی را برای تعمیرات پرداخت نخواهید کرد.

سرعت در ارائه خدمات: با توجه به حضور تعداد زیاد پرسنل باتجربه و کاربلد در نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد، خدمات تعمیر به سرعت برای شما انجام خواهد شد.

اولویت در  تعمیر به جای خرید قطعات: سیاست این شرکت به صورتی است که پرسنل تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعات انجام می‌دهند تا کمتر احتیاج به خرید قطعه‌ی جدید داشته باشد.

متخصصان با تجربه: شرکت ما از متخصصان باتجربه برای خدمات خود بهره می‌برد. بنابراین می‌توانید با اطمینان ماشین لباسشویی LG خود را برای تعمیر به ما بسپارید.

راهنمای سفارش در نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد

مرحله‌ی اول : در خواست تعمیر خود را به صورتی تلفنی از طریق شماره‌هایی که در سایت درج شده با ما مطرح کنید.

مرحله‌ی دوم: کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد، با در نظر گرفتن نوع خدمات درخواستی شما بهترین تکنسین و کارشناسان را برای تعمیر ماشین لباسشویی شما انتخاب می‌کنند.

مرحله‌ی سوم: کارشناس مربوطه جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

مرحله‌ی چهارم: بعد از انجام کار تعمیر و کسب رضایت کامل شما می‌توانید هزینه را به صورت آنلاین یا مستقیم به کارشناس مربوطه بپردازید.

در نهایت چنانچه شما سفارش انجام تعمیر ماشین لباسشویی LG را دارید می‌توانید با اطمینان آن را به ما بسپارید. جهت سفارش تعمیر با شماره‌های درج شده تماس حاصل کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.