نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد - مشهد سرویس

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد

لوازم برقی خانگی بعد از مدتی طولانی دچار خرابی می‌شوند و لباسشویی هم از این قاعده مستثنی نیست. حتی چون ماشین لباسشویی قطعات متحرک زیادی دارد و ماشینی برقی – مکانیکی است، این خرابی‌ها هم در آن بیشتر اتفاق می‌افتند. این روزها با توجه به قیمت بالای ماشین لباسشویی در اکثر موارد تعمیر آن نسبت به تعویض آن بسیار به‌صرفه‌تر است. در این مقاله قصد داریم نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد را بررسی کنیم.

برند بکو

شرکت بکو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی است که در سال 1967 در شهر استانبول ترکیه تأسیس شد. در سال 2004 نیز بکو توانست شرکت گروندیگ آلمانی را که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت داشت بخرد و به مالکیت خود درآورد. شرکت بکو همواره کیفیت بالای محصولات خود را حفظ کرده و محصولات آن در بیش از 140 کشور دنیا خریداری و استفاده می‌شود. برند بکو حامی و اسپانسر تیم ورزشی بارسلونای اسپانیا نیز هست خود نشان‌دهنده اعتبار بالای این شرکت است.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد

چرا از نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد استفاده کنیم؟

اگر ماشین لباسشویی بکوی شما خراب شود دو راه برای تعمیر آن دارید. از تعمیرکاران لوازم برقی کمک بگیرید یا به سامان سرویس نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد مراجعه کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً راه دوم را انتخاب کنید. چون تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد کار می‌کنند دائماً مشغول حل مشکلات ماشین لباسشویی‌های بکو هستند و برای همین در کار خود تبحر دارند. همچنین نمایندگی تعمیرات محصولات بکو از قطعات باکیفیت اصلی شرکت بکو استفاده می‌کنند که باعث می‌شود بعد از تعمیر ماشین لباسشویی شما مثل روز اول کار کند و عمر مفید آن بیشتر شود.

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی

در اینجا به بعضی از مشکلاتی که کاربران ماشین لباسشویی با آن مواجه می‌شوند اشاره می‌کنیم. اگر شما هم با این مشکلات مواجه شدید می‌توانید به نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد مراجعه کنید.

  • ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود
  • ماشین لباسشویی رسوب گرفته و بوی بدی می‌دهد
  • بعد از شست‌وشو، لباس‌ها آسیب می‌بینند و پاره می‌شوند
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد
  • بدنه ماشین لباسشویی برق دارد
  • ماشین لباسشویی زمانی که روشن است تکان‌های شدیدی می‌خورد
  • عدم آبگیری یا عدم تخلیه آب
  • قفل شدن در ماشین لباسشویی
  • در حین کار، آب از ماشین لباسشویی نشت می‌کند
  • و … .

خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد

اگر لباسشویی شما ایراد پیدا کرد، حتماً با مرکز تعمیرات بکو تماس بگیرید. یکی از خدمات مرکز تعمیرات بکو خدمات حضوری و تعمیر در محل است. تکنسین‌های باتجربه بکو در منزل شما حضور می‌یابند و لباسشویی شما را عیب‌یابی می‌کنند و در بسیاری از موارد لباسشویی شما را در محل تعمیر می‌کنند. در این صورت دیگر نیازی نیست که شما ماشین لباسشویی سنگین خود را تا نمایندگی تعمیرات حمل کنید.سامان سرویس نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد 

 علاوه بر این اگر به تازگی ماشین لباسشویی بکو خریداری کرده‌اید می‌توانید از خدمات نصب و راه‌اندازی نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد استفاده کنید. اگر در هنگام نصب مشکلی پیش بیاید و به هر دلیلی آسیبی به ماشین لباسشویی وارد شود، نمایندگی تعمیرات بکو مسئولیت آن را پذیرفته خسارت وارده را تماماً جبران می‌کند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بستگی به مشکل و مدل آن دارد. بعضی اوقات برای تعمیر ماشین لباسشویی قطعه و وسیله خاصی لازم است که این مسئله هزینه تعمیرات لباسشویی را بالاتر می‌برد.

اگر ماشین لباسشویی بکوی شما گارانتی دارد، خدمات تعمیر لباسشویی شما توسط نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد رایگان است. اگر ماشین لباسشویی شما گارانتی ندارد باز هم بهتر است به نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو مراجعه کنید. زیرا با مناسب‌ترین قیمت خدمات ارائه می‌دهند و در تعمیر لباسشویی از قطعات اصلی استفاده می‌کنند. استفاده از قطعات غیراورجینال توسط بعضی مراکز تعمیر باعث می‌شود بعد از مدتی مشکل جدیدی برای ماشین لباسشویی شما ایجاد شود که هزینه تعمیرات مجدد به شما تحمیل می‌شود و حتی ممکن است ماشین لباسشویی آسیبی ببیند که قابل تعمیر نباشد.سامان سرویس نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد

راهکارهایی برای پیشگیری از خرابی ماشین لباسشویی

راهکارهایی وجود دارد که می‌تواند ماشین لباسشویی را سالم‌تر نگه دارد و موجب کمتر خراب شدن ماشین لباسشویی شود. در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

  • از پودر لباسشویی به میزان مناسب استفاده کنید. پودر لباسشویی زیاد باعث رسوب و جرم گرفتن ماشین لباسشویی می‌شوند.
  • بعد از شست‌وشو تا دو ساعت از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.
  • با توجه به جنس لباس‌ها خشک‌کن را تنظیم کنید.
  • با درنظرگرفتن جنس و نوع لباس برنامه شست‌وشوی ماشین لباسشویی را انتخاب کنید.
  • اگر از نرم‌کننده استفاده می‌کنید آن را با آب رقیق‌تر کنید.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد
  • حتماً لباسشویی خود را تراز کنید. تراز نبودن ماشین لباسشویی باعث می‌شود که لباسشویی لق بزند و فنرهای آن از جا خارج شوند. در صورتی که فنرها از جایشان خارج شوند، دیگ لباسشویی و قطعات داخلی آن ممکن است آسیب جدی ببینند.
  • بعد از شست‌وشوی لباس‌ها، درب ماشین لباسشویی خود را حداقل نیم ساعت باز بگذارید. این کار از زنگ زدن لباسشویی جلوگیری می‌کند.
  • فیلتر ماشین لباسشویی را به طور مداوم چک و نظافت کنید.
  • لباس‌های شسته شده را در اسرع وقت از ماشین لباسشویی خارج کنید. اگر لباس‌ها بعد از شست‌وشو به مدت طولانی در ماشین لباسشویی بماند باعث ایجاد قارچ درون ماشین لباسشویی می‌شود.
  • بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی در آن لباس نریزید. این کار به موتور لباسشویی فشار زیادی وارد می‌کند.

حرف آخر

با توجه به گران بودن لوازم خانگی بهتر است در صورت خرابی آنها را به دست تعمیرکار حرفه‌ا‌‌ی بسپارید. تشخیص دادن و پیدا کردن تعمیرکار ماهر کار ساده‌ای نیست. در این حالت بهترین کار استفاده از نمایندگی‌های مجاز تعمیرات است. اگر ماشین لباسشویی بکوی شما دچار خرابی و مشکل شد برای تعمیر آن از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد استفاده کنید. در این صورت خیالتان راهت است که ماشین لباس‌شویی‌تان در دستان افراد متخصصی قرار گرفته که با دقت وسیله شما را تعمیر می‌کنند و از بهترین قطعات جایگزین استفاده می‌کنند.خدمات دیگر ما:نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد